STOLIK KAWOWY LOFT FARO Z PÓŁKĄ
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
STOLIK KAWOWY LOFT FARO Z PÓŁKĄ
Materiał stelaża: | Profil stalowy precyzyjny |
Rozmiar profilu: | 20x20 mm |
Rodzaj lakierowania: | Lakierowanie proszkowe |
Stosowana paleta kolorów: | RAL |
Rodzaj blatu: | Płyta laminowana; na zamówienie dostępne drewno dębowe |
Grubość standardowego blatu: | 18 mm |
Standardowy wymiar: | 100x60x40h [cm] |
Dostępny w dowolnym wymiarze: | Tak - wybór z listy powyżej |
Minimalistyczny stolik kawowy LOFT FARO Z PÓŁKĄ jest unikalnym, estetycznym, a zarazem bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem dla wielu aranżacji. Minimalistyczny wygląd i prostota stolika stanowi wyjątkowe wykończenie każdego wnętrza. Stolik został wyposażony w półkę, dzięki której można odłożyć książki, pilot, czy telefonu, nie zakłócając porządku na głównym blacie. Blat wykonany został z wysokiej jakości płyty, która jest bardzo praktyczna w użytkowaniu, perfekcyjnie odwzorowuje naturalną strukturę drewna, a stolik zyskuje bardzo atrakcyjną cenę nie tracąc przy tym na jakości i estetyce. Jest lekki i łatwo go przestawić oraz przesunąć, przez co może znaleźć zastosowanie nie tylko w salonie ale również w sypialni czy też w kuchni.
Stelaż wykonany z precyzyjnego profilu stalowego o wymiarze 20x20 mm gwarantuje solidną konstrukcję oraz długą żywotność mebla. Dostępny w szerokiej palecie kolorów RAL, pozwala dopasować stolik do Twojego wnętrza.
Blat to płyta laminowana o grubości standardowej wynoszącej 18 mm, co zapewnia stabilność i trwałość. Jeśli jednak preferujesz naturalne materiały, na zamówienie możemy dostarczyć stolik z blatem z drewna dębowego. Standardowy wymiar 100x60x40h cm sprawia, że stolik doskonale wpisuje się w przestrzeń salonu czy pokoju dziennego. W razie potrzeby, istnieje możliwość zamówienia mebla w dowolnym wymiarze z listy powyżej.
Nie czekaj, zamów nasz industrialny stolik kawowy już dziś i ciesz się stylowym i funkcjonalnym dodatkiem do swojego mieszkania!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.