STOLIK KAWOWY TOVAR Z PÓŁKĄ
Opis
STOLIK KAWOWY TOVAR Z PÓŁKĄ
Materiał stelaża: | Profil stalowy precyzyjny |
Rozmiar profilu: | 20x20 mm |
Rodzaj lakierowania: | Lakierowanie proszkowe |
Stosowana paleta kolorów: | RAL |
Rodzaj blatu: | Płyta laminowana; na zamówienie dostępne drewno dębowe |
Grubość standardowego blatu: | 18 mm |
Standardowy wymiar: | 100x60x45h [cm]; szerokość standardowej półki: 40cm |
Dostępny w dowolnym wymiarze: | Tak - wybór z listy powyżej |
Dodatkowe informacje: | stopki regulowane liczone są do ogólnej wysokości |
Stolik kawowy o nazwie TOVAR Z PÓŁKĄ to propozycja dedykowana fanom minimalistycznych oraz nowoczesnych aranżacji wnętrz. Ten wyjątkowy mebel industrialny nie tylko zachwyca swoim nowoczesnym designem, ale także oferuje praktyczne rozwiązania. Główny górny blat dostępny jest w ponad 30wzorach, a ciekawa półką umożliwia zachowanie porządku na głównym blacie oraz ekspozycję dekoracji czy przedmiotów codziennego użytku.
Blat stolika wykonany jest z wysokiej jakości płyty, imitującej naturalną strukturę drewna, stolik posiada niepowtarzalny charakter dzięki niebanalnemu projektowi półki o szerokości 40cm. Stalowy stelaż z profilu 20x20 mm został starannie wykończony i pokryty warstwą lakieru proszkowego, zapewniając trwałość oraz odporność na uszkodzenia. Dostępny w różnorodnej palecie kolorów RAL, stolik ten doskonale komponuje się z różnymi aranżacjami wnętrz o charakterze industrialnym.
Stolik kawowy TOVAR Z PÓŁKĄ doskonale sprawdzi się zarówno w salonie, jak i sypialni czy przedpokoju. W standardowym wymiarze 100x60x45 cm (długość x szerokość x wysokość) oraz z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb, ten mebel z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Jako producent gwarantujemy możliwość wyboru dowolnych wymiarów oraz dostosowania szerokości półki, przy czym każda konstrukcja stalowa jest starannie spawana i szlifowana, aby stworzyć stolik idealny dla Państwa wnętrza!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.